Sabtu, 28 Mac 2009

Tahniah dan Selamat Berbakti

Tahniah Kpd saudara Nazir selaku Naib Ketua Pemuda UMNO Titiwangsa yg telah memenangi jawatan Exco Pemuda UMNO Malaysia. Diharap agar beliau dapat terus berbakti kepada seluruh warga Titiwangsa.
Kepada mereka yg kononnya terlalu sibuk semasa dan sebelum Perhimpunan Agung. Marilah kita kembali berikan tumpuan sepenuhnya kpd Titiwangsa.
Marilah kita sama2 berganding bahu utk bekerja utk seluruh warga Titiwangsa dan diharap agar Ketua Pemuda dapat kerjasama sepenuhnya dari NKP (Exco Malaysia).  
Diharap agar Pemuda UMNO Titiwangsa terutama KP dan barisan exco dapatlah bekerjasama dgn Ketua Pemuda UMNO Malaysia yg baru iaitu YB KJ walaupun ada yg kecewa calon pilihan mereka tewas. Kita harus hormat pilihan yg telah dibuat.  

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perhimpunan dah abis... x reti2 lagi ke nak turun padang?? kita dah ada exco pemuda malaysia kat titiwangsa... turun la padang seluruh saf exco pemuda titiwangsa...
masa berpolitik dah tamat. skarang dah tiba masa buat KERJAAAAA....

Dato' Keramat berkata...

Betullah tu kalau diaorg semua masih tak bekerja sepenuh masa. Kita bersama2 pastikan KP,NKP dan seluruh barisan exco pemuda akan berkubur tanpa nisan....

Tanpa Nama berkata...

tahniah pada nazir... tapi kena ingat.. nazir sebenarnya x kuat mana pun. yg kuat buat keje adalah EPOL, AZMI (mantan PSU) dan FADIL (mantan pegawai khas zuhri) untuk menangkan nazir.... yg penting semua turun bersama saf pimpinan exco pemuda bahagian... buat keje. lupakan politik sementara. Bersatulah pemuda titiwangsa dgn semangat SETIAKAWAN. barulah menjadi PEMUDA BERANI...sebab pemuda titiwangsa adalah pemuda BERANI BERUBAH...!!!

Tanpa Nama berkata...

setuju dgn cadangan dato' keramat... kita peneshkan semua yg x reti buat keje...

akubencipaklah berkata...

hentikan persengketaan, eratkan tali persaudaraan sesama kita kembali , ini lagi penting untuk kembalikan UMNO kepada rakyat ataupun masayrakat titiwangsa amnya. Tahniah kepada Sdr nazir yang berjaya memenagi jawatan exco pemuda malaysia baru2 ini.. walaupun ader sesetengah antara kita yang kecewa dengan kemenangan ketua pemuda baru iaitu sdr KJ. Tapi perjalanan beliau masih panjang... mampukah beliau membawa pemuda ke landasan yang betul? kita tunggu dan lihat.. demi UMNO kita mesti kembali bersatu dan sedia brkhidmat untuk masyarakat. Dengan barisan kepimpinan BARU Umno ini saya rasa sudah cukup baik dan hebat untuk UMNO menginsafi diri dan mengatur langkahnya demi merampas semula Titiwangsa dari tangan pembangkang.. mampukah kita? hehehe. Ini lagi penting dari kutra asik mempertikaikan orang itu ataupun orang ini..jangan kita leka asik mengata dan memburukkan orang itu dan orang ini sahja. Banyak kerja yang kita harus tempoh dan jayakan bersama-sama. Inilah masanya... hindarkan perpecahan dan buruk sangka.. beri mereka peluang untuk membuktikan kemampuan mereka dan kita akan nilai selepas ini. InsyaAllah....

pu3 berkata...

tahniah En Nazir.. Buat kerja.. jangan tak buat

Tangkap Antu aka Ghostbuster berkata...

Hmm.. Benci! Benci! Benci!!!! eeee memang aku benci...

Tapi kadangkala aku hanyalah insan kecil yang mampu meluahkan kebencian dalam hati kecil dan siapalah aku hendak melawan segala Takdir dan Ketentuan Allah s.w.t...

TAHNIAH SDRA NAZIR AKHTAR HUSIN DI ATAS KEMENANGAN ANDA SELAKU EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA.. SELAMAT BERKHIDMAT

p.s. With great power comes great responsibility.. aku harap bahasa inggeris aku betul sebab tak join PPSMI

Tanpa Nama berkata...

SUDAH TENTU NAZIR BOLEH MENANG KERANA BELIAU BERUSAHA KE CEMERLANGAN.. TAPI KALAU NAK KATA EPOL & AZMI YG MEMBAWA MENANG 100% ITU TAK BETUL APA JADI DGN KAMI YG JUGA BERKERJA KERAS ITU NAZIR.. JGN MUDAH LUPA..! ! ! NAZIR PUN DLM BERISAN YB KJ YG AMALAN RASUAH (PEMUDA PERASUAH)..