Jumaat, 6 Februari 2009

HAPUSKAN PENDURHAKA DAN PENGKIANAT BANGSA !!

Tidak pernah berlaku dalam sejarah abad baru tamadun Melayu, orang Melayu mendurhaka kepada Sultan. Lagenda Jebat mendurhaka kepada Sultan Melaka ialah untuk menuntut keadilan dan menentang kezaliman Sultan Melaka yang membunuh Tuah yang tidak berdosa tanpa usul periksa, tetapi apa yang dilakukan oleh Dato' Seri Mohammad Nizar di Perak cukup hina, kerana didorong oleh hawa nafsu yang gila kuasa dan menjadi alat kepada politik DAP yang bersikap membaling batu sebunyi tangan, beliau sanggup menjadi Melayu yang dayus.

Kita melihat, orang Melayu yang semacam ini tidak boleh disimpan dalam negara ini. Ia merupakan virus yang akan membawa wabak yang boleh merosakkan tamadun dan budaya bangsa. Janganlah kerana mencari kuasa dalam politik, kita sanggup hancurkan segala hak dan maruah bangsa sendiri. Yang paling kita bimbang, perbuatan biadab orang yang bernama "Mohammad Nizar" ini akan mencetuskan satu musibah besar kepada rumpun Melayu di negara ini. Kalaulah Palestin berjuang menentang Yahudi, kita pula berperang sesama Melayu. Apa untungnya kita jika hal ini berlaku? Hancur lebur dan musnah segala-galanya.

Yang untung ialah musuh-musuh Melayu, kerana cita-cita mereka untuk menghancurkan Melayu dan Islam ini sudah lama menjadi agenda dalam perjuangan mereka, tetapi kebanyakan orang Melayu lalai, sanggup diperalat dan dijadikan jambatan bagi melaksanakan cita-cita politik mereka. Contohnya Mohammad Nizar (Tak payah dipanggil Dato' Seri kepada seorang pendurhaka kerana gelaran Dato' Seri merupakan anugerah Raja-Raja Melayu kepada rakyatnya setia).

Angkara Mohammad Nizar, Pengerusi DAP, Karpal Singh, hari ini telah membuat pengumuman bahawa minggu depan kes MB Perak akan di fail ke Mahkamah dan Baginda Sultan Perak antara yang akan terlibat. Dari sini jelaslah kepada kita bahawa orang yang bernama Mohammad Nizar ini bukan sahaja menjadi alat kepada DAP malah pengkianat kepada bangsa Melayu dan memalukan Institusi Raja-Raja Melayu yang selama ratusan tahun menjadi tonggak kepada tamadun dan budaya orang Melayu.

Dengan situasi yang berlaku di Perak ini kita orang Melayu harus sedar, jangan jadikan diri kita sebagai alat orang politik untuk memusnah negara kita. Bukalah mata, sayangi anak bangsa sendiri. Pengkianat dan pendurhaka seperti Mohammad Nizar ini mesti dihapuskan!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau orang melayu tak sedar jugak terhadap apa yang berlaku hari ini alamat nak mampos lah korang

Tanpa Nama berkata...

Inilah orang yang rupa MELAYU, berkulit MELAYU dan segalanya MELAYU, tetapi 'HATINYA BUKAN HATI MELAYU'