Selasa, 2 Disember 2008

LAMAN WEB PEMUDA TITIWANGSA

SALAM SEMUA SAHABAT. MASA YANG DINANTI-NANTIKAN TELAH TIBA.

semasa saya mencari-cari laman web @ sesawang berkaitan web pemuda titiwangsa, akhirnya saya berjumpa juga. http://www.pemudatitiwangsa.com/ saya tidak tahu mengapa laman web ini tidak disebarkan kepada umum. seperti saya yang menantikan pengumuman yang akan dibuat oleh pemuda titiwangsa berkaitan laman web ini.

dimanakah silapnya saya pun tak pasti. saya ternanti nanti juga dilaman blog titiwangsakini tentang pengumuman oleh biro yang berkaitan. tetapi tiada. harap perkara sebegini tidak berulang kerana maklumat amat penting untuk kita mengetahui program yang akan dilaknasakan. kini http://www.pemudatitiwangsa.com/ telah beroperasi. mungkin juga pengendali blog titiwangsakini tidak mengetahui kewujudannya. selamat melayari http://www.pemudatitiwangsa.com/

tahniah kepada barisan exco kerana dapat merealisasikan web untuk pemuda UMNO titiwangsa.

PEMUDA HARAPAN NEGARA

http://www.pemudatitiwangsa.com/

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..... thank bro, u dh update pasal pemuda punya website, so pemuda sekalian segala perbincangan kite bincang dlm web kite sendiri k.

UMNO UNTUK MELAYU
MELAYU UNTUK UMNO

Dato' Keramat berkata...

Tahniah & Terima kasih kpd mereka yg telah bertungkus lumus menyiapkan laman web tersebut.
Saya tercari2 ruangan forum,kalau takde dappatlah kiranya di tambah ruangan forum lebih mudah utk kita semua.

Tanpa Nama berkata...

yea la bro gua pun tk prasan ruangan forum tu... so kpd mereka yg terlibat dlam web ni, sila ambil tindakan k untuk makluman sahabat2 sekalian, malam ini ada satu majlis perjumpaan KP, NKP, EXCO PEMUDA BHG bersama pemuda2 zon keramat. harap sahabat2 dari zon keramat dapat hadir beramah mesra sambil bertanya khabar dgn mereka apa aktiviti2 yg akan berjalan dan akan dirancang

masa 8.30 malam
tempat pejabat zon dato keramat@dewan fadil hehehehe....

Tanpa Nama berkata...

bila pemuda nak lounching web site ye.....

Tanpa Nama berkata...

Nampak gaya mcm administrator utk website pemudatitiwangsa tak dpt beri komitmen ...

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Terima kasih diatas feedback yang diberikan. Website www.pemudatitiwangsa.com ini, masih didalam fasa pembinaan dan insyallah, jika diizinkan Allah, ia akan dilancarkan secara rasmi awal tahun hadapan.

Terima Kasih.

Tanpa Nama berkata...

mmaklumat amat penting untuk kita mengetahui segala program yag akan berjalan. oleh yang demikian diharap pemuda dapat update web site dengan lebih kerap. saya difahamkan bahawa pemuda ada membuat program tetapi kenapa tidak diwar-warkan kepada ahli atau kp cawangan untuk sama-sama bergerak menjayakan program tersebut.

Tanpa Nama berkata...

Salam perjuangan, untuk makluman sdra, mmg benar pemuda bahagian ada buat brogram, bkn tk nak diwar warkan, biar lah pemuda bahagian ini yg jalankan program itu dulu, dan jika berjaya baru la kita akan ajak kp2 cawangan untuk join program tersebut.insyaallah setiap program akan diupdate dlam web pemuda,. harap bersabar k 3 tahun tu bro.... sok dh byk cerita takut tk larat nk layan plak.
malam ni ada perjumpaan pemuda zon setapak ngan KP, NKP dan PEMUDA BHG, pukul 8.30 mlm kat rumah bahagian
harap pemuda zon setapak dpt memberi kerjasama yg baik seperti 4 zon yg sudah2....

Tanpa Nama berkata...

Apa mcm program bantuan brg2 persekolahan pd 16-12-08,buat malu Kp2 cwgn je..dah bg senarai nama tp x semua yg dpt..yg x dpt maki KP2 cwgn,depa KP2 cwgn jugak yg jd mangsa..lain kali bro2 AJK / PEGAWAI BIRO semua kaji dulu apa2 prgrm sblum melaksanakannya...

Tanpa Nama berkata...

Laman web dah ade tp mcm xde sambutan je..dengar cerita byk program2 yg dah d rancang,biro penerangan tlg la hebah2kan..jgn sepi tanpa berita..