Selasa, 9 September 2008

Jika Benar Apa Yang Di Katakan....






FAKTA :
Barisan Nasional: 140 Kerusi (Ahli Parlimen Islam - 89 kerusi; Ahli Parlimen Bukan Islam - 51 kerusi)



Pakatan Rakyat: 82 kerusi (Ahli Parlimen Islam - 43 kerusi; MP bukan Islam - 39 kerusi)


KATAKANLAH...........
Jika 30 Ahli Parlimen BN yg lompat, semua bukan Islam, maka kerusi Pakatan Rakyat 43 Ahli Parlimen Islam & 69 Ahli Parlimen bukan Islam!..


Jika 30 Ahli Parlimen BN yg lompat, 5 Islam 25 bukan Islam, maka Pakatan Rakyat jadi 48 Ahli Parlimen Islam & 64 Ahli Parlimen bukan Islam!..



HARUS DI INGAT.....!!!!!
Jika inilah yg Anwar Ibrahim kehendaki, maka dia akan memusnahkan Orang Melayu & Agama Islam di Malaysia...... marilah kita berdoa agar 16 September hanya menjadi impian kosong Pakatan Rakyat dan tanahair kita dilindungi oleh Allah S.W.T....

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woii update lah sikit pasal pertandingan kat titiwangsa nie... aku dengar kempen sini sana tapi tak panggil aku pun... aku pun perwakilan jugak

Tanpa Nama berkata...

Melayu leka dgn angan2 sehingga bangsa asing semakin maju.
sapa yg maukan cina kalau bukan mlayu, sapa yg bagi kuasa politik kat cina kalau bukan melayu.

Tangkap hantu berkata...

Memang melayu yg bagi kuasa kat cina tapi... Kadang-kadang mereka ni bagi betis nak peha lepas tu pijak kepala.. Ini budaya dia..

Tanpa Nama berkata...

adat manusia tak kira kaum atau bangsa bila bagi betis nak peha.
sapa suruh kasi muka kat cina ni, hapuskan sekolah cina, hanya bahasa melayu je digunakan ada berani. ini baru asas.

Tangkap Hantu berkata...

habis maruah melayu dan umno... sekali lagi kita melutut semata-mata kerana kepentingan... siapa ni..

Tahniah Ketua Bahagian Bukit Bendera

SKINHEAD TTWANGSA berkata...

HIDUP KETUA BAHAGIAN BUKIT BENDERA,

HIDUP KETUA BAHAGIAN BUKIT BENDERA,

HIDUP KETUA BAHAGIAN BUKIT BENDERA,


HIDUP KETUA BAHAGIAN BUKIT BENDERA