Isnin, 22 September 2008

SIAPA LWN SIAPA???

Pemilihan  di Titiwangsa semakin rancak terutama bagi jawatan Ketua Pemuda. Kempen jelas kelihatan disana sini oleh jentera malah calon sendiri.

Tetapi saya hairan siapa yg bertanding Ketua Pemuda menentang Azizul. ini kerana pertandingan nampaknya bukanlah diantara Azizul melawan Mohd Idham tetapi nampak seperti Azizul melawan Dato Seri Suleiman bagi merebut jawatan Ketua Pemuda Bahagian Titiwangsa.

Hampir Semua Jentera bahagian dikerahkan utk membantu Mohd Idham malah Ketua bahagian sendiri iaitu Dato Seri Suleiman sibuk berkempen utk memastikan kemenangan Mohd Idham. sehingga Dato' Seri telah menghubungi beberapa perwakilan pemuda utk meraih sokongan bagi pihak anakanda beliau.

Beruntung sungguh calon Ketua Pemuda Titiwangsa yg mempunyai bapa yg sanggup melakukan apa saja demi menjamin kemenangan beliau. Tetapi malangnya bagi Pemuda Titiwangsa sendiri kerana tidak dapat melihat keupayaan sebenar Ahmad Idham kerana dibayangi oleh bapa beliau.

Mungkin Dato Seri melepaskan gian utk bertanding maklumlah dah lama tak bertanding.....

67 ulasan:

anakmelayu77 berkata...

terlebih dahulu saya mohon maaf kerana komen ini..... untuk makluman sedara, bukan idham lawan azizul ataupun azizul lawan datuk seri suleiman..... tetapi apa yang saya nampak pertandingan di titiwangsa adalah MUKHRIZ lawan KHAIRI.... kerana saya sendiri adalah jentera kepada salah seorang calon KP. Jadi sedikit sebanyak saya tahu apa yang tejadi dalm sesi berkempen pada pemilihan tahun ni.... HARAP MAKLUM

www.wilayahkini.blogspot.com berkata...

Bro , tolong update gambar Azizul dan Idham. Salam dari Wilayahkini !

Tanpa Nama berkata...

Saudara Dato' Keramat,

Apa khabar? Salam 23 Ramadhan.

Bagaimana rasanya? Tentunya saudara berasa puas setelah meluahkan segalanya.

1. Semestinya saudara adalah seorang anak dan mungkin juga seorang bapa kepada anak anak dan juga seorang suami. Jadi usahlah dibangkitkan soal hubungan kekeluargaan, saya yakin saudara tentu faham akan konteks kekeluargaan.

2. Jangan terlalu emotional ketika menulis/berhujah sehinggakan tidak ada rational nya.

3. Saudara menyebut tentang Mohd Idham,Dato' Seri, Jentera Bahagian, Perwakilan Pemuda.

4. Statement saudara begitu keras.
Saudara telah melibatkan ramai orang jangan nanti kerana pulut santan binasa.

5. Ada baiknya ruangan ini saudara gunakan untuk memberi pandangan atau cadangan bukan menghentam orang tanpa usul periksa.

6. Kita ni orang Melayu, jumpa beri salam..jabat tangan..hormat org tua..tutur kata kita sopan..akhlak kita tinggi, Tak tahulah pulak kalau saudara ni Mamak. Sebab budaya Mamak saya tak tahu.

7. Saudara Dato' Keramat fikir-fikirkanlah.

Tanpa Nama berkata...

Kepada anak melayu77...sila kemukakan
bukti...sebelum sokongan awak membawa rebah....

Under 40 berkata...

Side Azizul beri komen...tidak rational...emotional...

Side Azizul beri komen...keras...
melibatkan banyak pihak...

Side Azizul beri komen...tanpa usul periksa...

Sedara anonymous...komen-komen yg menghentam Azizul selama ini SOPAN sangat ke?....ada ker USUL PERIKSA!!! atau sedara baru kat sini?

Sedara yang sepatutnya fikir-fikirkanlah...

Burung catbong berkata...

Main politik jangan terlampau emosional sehingga kita lupa batas-batas akhlak dan budaya kita orang Melayu. Janganlah main politik "katak bawah tempurung",jangan fikir diri saja kita juga kena toleh kiri kanan, apa jadi pada parti sekarang, apa jadi kepada orang Melayu, apa jadi pada Islam.
Jangan ungkit tak tentu pasal. Sebelum tuduh orang, kena kencing dalam tempurung, tenguk rupa apakah diri kita benar-benar ikhlas. Jangan nak menang semata-mata nak cari projek. fikir-fikir. Puasa belum habis, jangan tambah dosa!

mosuman berkata...

Anak melayu 77 :

saudara idham sememangnya bersama Mukriz kerana beliau sebagai wakil pemuda yang membawa Mukriz ke Titiwangsa.

Akan tetapi saudara azizul membawa Khairi ? X de bukti yang menunjukkan beliau membawa Khairi di titiwangsa. Yang terbukti ialah beliau pergi dan menghadiri ke setiap pertemuan yang dianjurkan oleh Mukriz dan Khir Toyo di titiwangsa dan beliau duduk semeja dengan mereka. ini menggambarkan azizul seorang yang mempunyai fikiran terbuka dan kematangan politik.

sepatutnya pemuda titiwangsa tidak perlu sibuk tentang pertandingan di peringkat nasional. jagalah kampung kita dulu. biarlah nanti di mesy agung pemuda, perwakilan menentukan siapa akan dicalonkan sebagai KP Malaysia - percalonan 'on the floor'. Siapa pun nak calonkan sesiapapun dipersilakan kemudian, buat pengundian...majoriti menang.

Tangkap Antu aka Ghosbuster berkata...

dah lah suharman opss mosuman apa yang azizul boleh buat kalau dia jadi ketua pemuda... lebih-lebih lagi kalau tak sealiran dengan Tok Leman... pentingkan diri sendiri ke pentingkan parti.. nak suruh Idham berundur idham dah pangku jawatan naib dan dah tentu mana lagi dia nak pegi kalau tak keatas... kalau azizul ikhlas hari tu dia menawarkan diri bertanding naib je... azizul perlu respek norham dia lagi senior dan banyak berjasa ... kalau calon nak lawan Idham, norhamlah yang paling layak tapi dia tak berbuat demikian sebab nak benda yang baik untuk pemuda umno sebab tak mau bergaduh dalam parti dan yang rugi orang melayu...

Azizul ketepikanlah kepentingan hendak berjawatan.. kalau nak berkhidmat anda tentu boleh kompromi untuk memegang jawatan Bendahari lagi dengan Idham... bukti dia menyokong khairi jelas kalau tidak buat apa dia nak bertanding dan menghabiskan duit nanti adik dia Azizul Rahim marah lak campur aduk duit politik dengan meniaga kang dia cakap kepala bapak siapa yang nak bayar... nak bukti cammana lagi... budak kecik pun tahu..

Tok Leman tak payah kerah jentera bahagian... kalau aku jadi diorang pun dah tentu aku akan berusaha untuk memenangkan Idham... sebab dia mudah sahaja sebab akau takkan biarkan kaki dan tangan khairi yang PM tu menghancurkan Pemuda Titiwangsa....

Tok Leman dah banyak berjasa di Titiwangsa ni dan terbukti apa yang dia buat demi kepentingan orang Melayu di Titiwangsa.. kalau dia suruh akau perang... confirm aku pegi tanpa banyak soal sebab dia adalah pemimpin tulen...

Tolonglah jangan samakan Azizul dengan Tok Leman ... satu hun pun bukan lawan dia... antara bumi dengan planet pluto...

Tanyalah diri... apasal susah sangat Azizul nak bagi laluan kat Idham demi perpaduan dan persepakatan dalam pemuda...

Satu peringatan dari saya Azizul dan juga Zuri... janganlah jual bangsa semata-mata kerana pangkat, nama dan harta... korang tak pernah susah tu pasal kulit korang bersih dan cantik sebab cukup sesi Facialnya... Pemuda Titiwangsa ni dah tenat akibat angkara anda yang terlalu berpolitik.... hentikanlah.... jadi barua dan talibarut penderhaka UMNO... berhenti jual bangsa.... dan berhentilah tipu KP-KP baru dengan dakyah anda..

anakmelayu77 berkata...

kepada semua yang memberi komen..... terima kasih atas komen2 anda... ingat pepatah orang melayu KALAU TAK ADA ANGIN MASA KAN POKOK BERGOYANG... kalau ada pun yang bawak khairi apa salahnya... kita bertanding la cara sihat... tak payah nak kidnap perwakilan tanpa memberitahu ketua pemuda dulu.... dah banyak org bercakap... masuk dalam cawangan org pun tak bagi salam... satahu saya la... kita ni Orang Melayu diajar supaya beradap dan bersopan santun.... fikir2 kan la.....

Dato' Keramat berkata...

Terlebih dulu saya ingin meminta maaf jik ada yg tesinggung dgan tulisan saya.
Tujuan saya menulis adalah dari pandangan peribadi saya sahaja demi kebaikan.
Pada saya biarlah calon disong kerana kekuatan dirinya sendiri. bukankah kurang cantik jika ketua bahagian berkempen sehingga menelefon setiap perwakilan pemuda utk meraih undi bagi pihak anakanda beliau.
Ini kerana saya bimbang ramai yg akan menyokong kerna ayahanda beliau semata2 dan tidak jujur utk menyokong dan bekerjaama dgn bakal KP tersebut.
Takut juga bila ayahanda beliau sudah tidak aktf berpolitik mereka yg pada mulanya menyokong mula pusing dan mungkin akan bersekongkol dgn menjatuhkan beliau pula.
saya yakin ramai tahu tentang jasa2 bapa beliau di Titiwangsa tapi adakah mereka betul2 jujur utk membantu idham dgn berterusan.
Tak perlulah kita terlalu fokus pada isu KP kebangsaan.lebih baik kita fokuskan pada pemuda titiwangsa dan fikirkan bagaimana utk memajukan seluruh pemuda utk bersaing di kotaraya yg penuh dgn cabaran ini.
Biarlah calon itu menang kerana kehebatan dirinya sendiri tanpa dibayangi pihak lain.
sekali lagi saya meminta maaf jika ada yg tidak faham dgn apa yg ingin saya sampaikan ini.
Pulangkan kuasa kepada Pemuda tanpa campurtangan pihak atasan. Berikanlah kuasa bersuara kpd pemuda agar dapat mempetahankan kedaulatan Agama, Bangsa dan Negara.

Tanpa Nama berkata...

apa kecoh2 biarlah diaorgnak lwn, mak bapak tgk jelah tak payah sibuk2.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum

Salam Ramadhan buat semua sahabat Titiwangsa yang sudah mula bijak menggunakan Titiwangsakini untuk menyampaikan luah hati perasaan demi parti UMNO yang memperjuangkan Agama, Bangsa dan Negara.

Memang benar, pelbagai fakta dan cerita yang benar mahupun Metos mula berlegar menjelang Pemilihan UMNO Bahagian dan Pusat. Ia jelas akan menguji kebijaksanaan dan kematangan Pemuda UMNO Titiwangsa berpolitik samada kerana keikhlasan ataupun Nafsu Kuasa dan Duit.

Ingatlah, 4 tahun telah berlalu dan kita arif siapa yang buat kerja atau sekadar mengikut Bontot Boss. Yang jelas, kemana hilang Barisan Kepimpinan tatkala kekalutan PRU 12 yang lalu. Ia jelas ujian sebenar dan jangan mendabik dada utk bertanding kalau PRU12 yang lalu hilang entah ke mana. Kita boleh kira dengan jari siapa barisan kepimpinan Pemuda yang bertungkus-lumus untuk menggerakkan Pemuda tatkala Pemuda hilang kemudinya.

Kita pasti tidak mahu barisan Kepimpinan Pemuda yang sekadar YES BOSS ...Pakai CAI yang sama ...akhirnya atas hilang, bawah berterabur.

Sedarlah ...jangan dirosakkan Pemuda Titiwangsa dengan cerita METOS, perburukkan peribadi orang, tabur duit sekadar dapatkan pencalunan dan Undi. Biar calun yang bertanding atas rekod perjuangannya dan akhirnya kita dapat satu barisan kepimpinan yang mempunyai semangat UMNO yang kental walaupun cara berkerja yang berbeza. Yang pasti, MISI MEREKA SAMA UNTUK MEMPERKUKUHKAN PEMUDA TITIWANGSA MENJELANG PRU 13.

Untuk KP Pemuda Kebangsaan, biarlah perwakilan yang tentukan semasa hari Persidangan. Yang pastinya, mereka yang dipilih untuk G2 mesti membawa amanah yang sama ketika Pemilihan Peringkat Pusat. Itulah amanah suara akar umbi.

Fikirlah ....kita tidak mahu melihat Pemuda UMNO dipimpin yang rakus kuasa, Projek dan tidak faham tertib UMNO. Apa jua yang kita lalui hari ini disumbang oleh golongan yang baru UMNO dan masih belajar mengenali UMNO tetapi nak tunjuk kebijaksanaan kepada UMNO. Lihatlah ...berapa ramai ahli UMNO yang kita hormati telah meninggalkan UMNO gara-gara perbuatan yang tidak bertanggungjawab gologan ini.

BERILAH RUANG UNTUK PEMUDA TITIWANGSA BUAT KEPUTUSAN SENDIRI DAN APA JUA SUARA DAN PENCALUNAN DIPERINGKAT CAWANGAN, SEHARUSNYA MENJADI AMANAH KEPADA PERWAKILAN MENUNAIKAN IA DIPERINGKAT BAHAGIAN.

BERSAMA-SAMA KITA GERAKKAN PEMUDA TITIWANGSA .... KE ARAH YANG LEBIH REALISTIK, BERSATU DAN KUKUH MEMPERJUANGKAN NASIB AGAMA, BANGSA DAN NEGARA KITA.


SALAM SYAWAL

Tanpa Nama berkata...

Salam Pemuda, Salam 24 Ramadhan,

Bersyukur kita padaNya kerna di turunkan seorang penangkap antu (Tangkap antu aka ghosbuster) di Titiwangsa ini.

Kepada "Ghostbuster" tolonglah tangkap antu-antu yang telah menganggu ketenteraman kampung kita ni...

Sempena Ramadhan almubarak, antu-antu ni telah ditangkap entah macam mana boleh terlepas.

mosuman berkata...

tangkap antu aka ghostbuster:

1. kenapa pulak azizul tidak sealiran dgn Tok Leman ? Siapa cakap ? Tok Leman adalah ketua bahagian dan azizul menghormati dan menyanjung Tok Leman sebagai seorang pejuang bangsa dan menyokong kepimpinan Tok leman.

akan tetapi sifat dan sikap kepimpinan dan perjuangan Tok Leman itu tidak nampak didalam tubuh anaknya bernama Idham. kepimpinan bukan diwarisi ! Maka diatas sebab tersebutlah Azizul menawarkan diri untuk memimpin Pemuda kerana beliau yakin bahawa beliau lebih layak dan mampu untuk memimpin Pemuda.

saudara idham mempunyai banyak masa lagi untuk belajar, menghayati dan mempelajari kepimpinan, dan menimba ilmu dan pengalaman untuk memimpin. Tanpa pengalaman yang cukup ( Idham 4 tahun bersama pemuda, azizul 16 tahun bersama pemuda ), saudara Idham takkan mampu untuk membawa pemuda kehadapan.

Yang nyatanya adalah saudara azizul berlawan satu lawan satu dgn Idham, bukan berlawan dan menentang Tok Leman. Hanya mereka2 yang berfikiran tertutup dan sempit mentafsirkan Azizul melawan Tok leman.

2. cerita KJ ni yang direka2 memang x habis2. X baik kita menuduh yang bukan2. Fitnah tu. Tapi kalau x ada pertimbangan dosa, saya x boleh komen le. jawablah sendiri diakhirat nanti...dan jgn lupa kalau kita memfitnah org, kita perlu meminta maaf dari org tersebut.

3. Siapalah yang berfikiran sempit ni yang membandingkan azizul dgn Tok Leman ? x faham ke...azizul bertanding jawatan KP bahagian dengan Idham bukan Ketua Bahagian dgn Tok leman ! Faham x ? x faham lagi ?

4. Azizul bukan datang dari keluarga bangsawan seperti Idham. Azizul belajar berniaga dari bawah dan menjaja di kaki lima. beliau tahu dan pernah merasa keperitan hidup orang biasa, kesusahan mencari duit dan kepayahan untuk hidup. kenyataannya ialah azizul berasal dari keluarga orang biasa.

5. Biarlah perwakilan pemuda menentukan pemimpin mereka. Biarlah mereka membandingkan Azizul dgn Idham seadanya. Perwakilan pemuda akan menentukan siapa yang lebih layak untuk memimpin Pemuda kearah Instituisi Pemuda yang lebih mantap dan berdikari...dan tidak terkokong dengan retorik dan permainan politik diperingkat bahagian mahupun diperingkat nasional. kepimpinan Pemuda perlu kepada seorang yang mantap,berketerampilan, berinovasi, kreatif, mempunyai masa dan ruang untuk pemuda, mempunyai keupayaan fikiran berdaya saing yang kuat dan juga mampu berdikari dan bebas dari belenggu politik ' yes bos' atau 'yes father'.

TQ

Tangkap Antu aka Ghostbuster berkata...

Salam..

Kepada saudara Dato' Keramat, Anak melayu 77, burung cakbong, under 40, Salam Syawal dan semua yang ada disini.. saya mohon maaf kerana emosi..

Adapun saya bertindak demikian kerana mungkin terlalu sensitif dengan keadaan yang berlangsung sekarang.. dimana saya kini hidup ditengah orang-orang PKR dan bangsa Cina.. Tindakan diorang mencerca UMNO dan lebih menyakitkan lagi apabila bangsa Melayu dikaitkankan dengan kemunduran ekonomi pada hari ini.. Melayu sudah tidak punya rasa hormat maruah dan harga diri.. demi menegakkan kebenaran ini saya telah disisih kawan-kawan, di pulau dan diberikan notis.. saya bangga kerana masih ada anak Melayu yang berdiri teguh dibelakang saya yang turut meletak jawatan.. maka jadilah saya Penangkap Antu aka Ghosbuster dan memandangkan bulan ni bulan puasa dan hantu-hantu semua di rantai maka berehatlah saya..

Melayu sudah terpinggir, cina yg menguasai ekonomi hari ini mahu jadi raja dan tuan, keling pun sudah pandai mintak macam-macam..

Kita pulak sibuk siapa yang nak duduk jawatan tertentu.. untuk apa ini semua.. ambik contoh kat sini bagaimana wanita dapat berbakti kepada orang ramai.. kerana kurang politiking.. Kak Jah dah boleh mengatur dan meneruskan pelan-pelan, begitu juga dengan Haza.. tapi Idham korang tarik dia bertanding lawan Azizul..

Ini semua planing Zuri.. masa orang tengah sebok buat kerja pilihanraya dia n the gang sebok buat percaturan tentang siapa nak jadi Ketua Pemuda... jangan lak kata aku fitnah.. tapi aku belum buta lagi..

Kami antara orang yang kuat berkempen bagi memastikan Zuri mendapat jawatan Ketua Pemuda untuk 2 Penggal, Zuri lwn Affendi dan Zuri lwn Man Gajah.. Tak salah akulah Idham n Jentera Bahagian bawak Zuri dan yang paling jelas dan memalukan lagi 4 tahun Zuri tidur dan asyik main peringkat Wilayah dan jadi geng Norza... Bukti nya orang Fed-up bila Suharman bertanding G2 diaorang mandikan habis-habisan.. cuba bayangkan orang protest.. kali ni Zuri endorse lak Azizul.. memang tak mengenang budi..

Saya gulung hujjah saya.. MELAYU DAN UMNO DAH TAK RELEVAN CUKUPLAH PAK LAH GADAIKAN BANGSA KITA JANGANLAH PULAK KITA GADAIKAN BANGSA DENGAN SEBOK BERTANDING..

Berkat usaha dan perjuangan tahun 2011 / 2012 kita bertandinglah ramai-ramai bertanding setelah UMNO kuat.. Kayu pengukurnya pula ialah perjuangan kita dalam memertabatkan bangsa dari hari ini sehingga tarikh itu.. kalau Idham tak betul.. peneskan dia kalau Exco yang ada sekadar bergambar kita framekan gambar dia terus jadikan sejarah.. waktu tu kalau ada yang tiba-tiba je nak bertanding tak tahu hujung pangkal.. kita boo kan dia ramai-ramai...

Akhir sekali saya mohon maaf.. saya bercakap benar tiada fitnah.. kalau tak caya tanya tuan punya badan.. hanya tuan punya badan yang tahu saya fitnah atau tidak.. bena ni sulit tapi kalu tahi dia tetap bau busuk jugak..

Tanpa Nama berkata...

Bila di bahagian kata kena ikut hairaki kena sokong naib utk jadi ketua tapi dok lwn khairi utk jadi KP.Di bahagian buat resolusi jgn adakan pertandingan jawatan tapi dok sibuk sokong org lwn Paklah.
Apa cerita ni Tiitiwangsa cakap tak serupa bikin perjuangan berbeli-belit.
Ketua Bahagian Titiwangsa ni pun dah lama sangat bagilah peluang org lain. Titiwangsa bukannya takdepemimpin yg bagus.Bawa berehat jaga cucu anak pun dah besar dah bertanding Ketua pemuda bahagian pun.

Tanpa Nama berkata...

Mosuman...Mosuman....

Udah-udahlah la tu...Yang kau sampai nak putus urat ni kenapa?
Dia orang yamg nak bertanding bagi diarong bertanding.

Tak payahlah nak cerita pasal akhiratlah, dosalah, susahlah, senanglah, bangsawanlah, 16 tahunlah, 4 tahunlah, inovasilah, kreatiflah,

Orang tua-tua cakap banyak cakap banyaklah bohongnya.
Bila banyak cakap banyaklah kelemahan yang nampak pada diri kita.

Lantak dia oranglah nak bawak Samy Vellu ka, Maya Karin ka, kita ada otak pakai.

ANJING MENYALAK BUKIT TAKKAN RUNTUH

Banyak lagi tanggungjawab kita didunia ni selain dari berPolitik.

HIDUP BERAKAL MATI BERHANTU

mosuman berkata...

Dear all,

All comments are noted and with thanks.

Selamat bersidang dan memilih KP yang betul2 layak.

Selamat berpuasa dan selamat hari raya maaf zahir batin.

TQ

Tanpa Nama berkata...

Tangkap Antu ni sebok2 ngan Pemudalah....asik2 suruh Azizul tarik diri....apsal x suruh Idham tarik diri...dia ada 3 term lg...calon saudara pun tak sebaik mana...mana yang tau tu...tau

Tanpa Nama berkata...

Soalan saya kepada semua yang arif ...

Kemana hilangnya Barisan kepimpinan Pemuda Titiwangsa ketika PRU 12. Itu saat genting perjuangan. Sekadar nama tercatat kat Dinding Rumah Bahagian sebagai jentera pilihanraya ...budak sekolah rendah pun boleh buat.


Pemimpin yang benar-benar berjuang walau apa keadaan sekalipun patut kita pertimbangkan. Bukannya sekadar menghantar Sajak selepas PRU 12 ....itu budak SPM pun boleh buat.

Kita bukan cari pemimpin yang pandai berkata-kata ...Kita cari pemimpin yang boleh merapatkan persahabatan dan gerak sama-sama. Yang penting deliverable.


Idham dah buktikan selama 4 tahun yang lalu ...PRU 12 ujian sebenar beliau tatkala Pemuda terkapai-kapai tanpa Ketua. Tiada siapa dapat nafikan kerana setiapa kali pertemuan KP bersama Zon Pemuda, soalan sama kenapa exco hilang dimata tanpa hanya ada beberapa orang sahaja yang ada.

Itu tak kira lagi, yang kaki kipas calun BN ketika itu.

Perjelaskan ...Ramai mana Calun KP DAN NKP yang betul2 berjuang ketika PRU 12 yang lalu.

Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Lintas Langsung,

Saya Penyimpan Mohor Raja-Raja dengan ini mengisytiharkan tarikh Hari Raya Puasa telah ditetapkan pada hari Rabu 1/10/2008 bersamaan 1 Syawal 1429 Hijjrah.

Hore!!! Raya Woi....

Cerita pasai politik bila nak habih. Mesyuarat lambat lagi woi....
Raya dulu......

Ceritalah pasai lemang dan ketupat sama.. bersama rendang dan serunding meleleh cakap lu..tangkap lentok..

Balik kampung jumpa sedara, jumpa marka lama.. jumpa kawan lama, bertepuk dalam hutan, kan baguih lagu tu..baru sempoi...

Hangpa tak dak marka ka kat kampung? ka..hangpa tak dak kampung? HE! HE! Kot-kot kena halau dari kampung pa..HE HE

Aku bukan apa..nak kalih otak hangpa sikit, tengah stress tuh..

Pada Mato-Mato nasib kaulah tak dak kampung He He kau raya lah dengan mamak Hameedia tuh He He

Macam ni baru baguih boleh buat ucapan free jimat belanja..
Terima Kasih Sikurap Warisan

Pada depa yang kenai aku terutama skali Tuanku Mizan dan depa depa yang lain

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

Woi...akulah... Emkay..
Gua celah dulu..

mosuman berkata...

Pada semua yang mempertikaikan kepimpinan pemuda pada PRU 12 yg lepas, ini hakikatnya berlaku :

Pada permulaan kempen, jentera dibawah pemuda iaitu Gerak gempur dan keselamatan telah dimansuhkan. Maka secara otomatik, pemuda tiada tugas dan tanggungjawab.

Akan tetapi saudara NKP telah di lantik pulak mengetuai jentera poster. ( pelik tapi benar ). Maka ujudlah situasi dimana NKP nampak buat kerja tapi KP tak buat kerja.

kenapa dan mengapa dibuat begitu, kena tanyalah org yang bertanggungjawab mencaturkan perkara tersebut.

Wallahualam.

Tanpa Nama berkata...

PRU 12 bukan kena sabotaj ngan ketua bahagian ke??

aileb berkata...

kepada mereka yang mengetahui situasi sebenar kempen pru 12 sila nyatakan kebenaranya disini supaya tiada pihak yang akan membuat kesimpulan yang tidak benar.


memang saya juga ada dengar berkaitan sabotajdi titiangsa yang mana calon yb tidak dipersetujui oleh banyak pihak. oleh itu banyak perkara yang tidak dilaksana dan tergendala. itu kesah pru 12 yang dah lepas.

la ni kes calon ketua pemuda bahagian. siapa yang layak sebernarnya idham atau azizul.

tolak rasuah

pemuda harapan bangsa

Tanpa Nama berkata...

laaaaaaaaaaaa.....

ingat tangkap antu dah publis nama sebenar. dok suruh orang publish nama sebenar, tapi diri sendiri tak buat. tak payah nak tunggu orang lain buat dulu, buktikan kemampuan diri sendiri baru boleh suruh orang publish nama (mosuman)

KWK berkata...

Saudara TANGKAP ANTU...dulu tuduh Azizul berpolitik wang....
Sekarang ini Idham tak berpolitik wang ke?
Hilang respek aku kat engkaulah!!!

Cerita bagai nak rak...publish nama pun takut...Suharman berani la jugak
........

Saudara-saudara sekelian saya TIDAK MENGUNDI IDHAM YASSER disebabkan oleh orang-orang yang macam TANGKAP ANTU inilah....

Betullah cakap mamat tu...
SOKONG MEMBAWA REBAH!!!

Kau tak dapatlah undi aku boy......................

24532 berkata...

betullah tangkap antu ni betul2 hantu sebab tak publish nama dia yang sebenar. beliau dok suruh orang pamer nama sebenar.

cermin diri tu dulu, baru boleh kata orang lain.

muasabah lah diri anda.

mana ada pemimpin sekarang yang tak tabur wang. gua berani kerat jari lah bro.

Desa Pandan berkata...

Tangkap Antu di bayar bulan2 bro.....pasal itu dia boleh cakap apa sahaja...janji dia masyuk!

Fitnah pun fitnah lah!!!

Tak kan dia tak tahu bahawa NKP telah diCATURkan untuk mengetuai bahagian poster...

Fitnah pun fitnah lah!!!

Saudara Tangkap Antu.....
Cerita bukan main gah!!!
Ingatkan TEROR sangat...
Kenalkanlah diri anda!!!
Apsal.....dah takut erk.....

Budak Baru berkata...

Aku rasa laa setelah aku pergi semua perjumpaan semua kem...

aku rasa hanya NORHAM yang layak bertanding Ketua Pemuda utk lwn Idham ... tapi kenapa dia tak nak pergi yeee...kalau dengar citer dia senior dlm titiwangsa nie...

rasa saya Azizul belum layak...dia kena hormat norham dulu sebelum dia pergi KP...Norham Tak kecik hati ke...Azizul langkah dia????

saya rasa...post naib sekarang sesuai untuk KP masa depan...Undilah dengan bijak..bukan mengikut perasaan.

walaupun saya jadi perwakilan pertama dlm hidup saya...saya dapati kem Idham sungguh meriah dan tidak bermuka-muka ..ikhlas perjuangannya....tapi saya tetap pilih Idham + Norham ... baru kena dan jadikan titiwangsa gah di mata malaysia.

Kemut berkata...

Salam...Perjuangan

Untuk Budak Baru:

Anda baru menjejak dalam politik Titiwangsa... untk pengetahuan bro..titiwangsa nie kadang2 cawan dan meja pun boleh berkata2...

sampai sekarang saya masih menaruh kepercayaan pergerakan politik titiwngsa tak dapat dibaca. Saya ketahui Azizul akan menang tu yg di nyanyikan oleh kem azizul...tapi azizul dah tahu ke siapa cawan dan siapa meja di kem dia???

renung2kan lah

Tanpa Nama berkata...

Ye tak Ye laaa...betul gak cakap kemut tu..

entah2...masuman jadi cawan dan meja...siapa tahu...heheheheheh

Tangka Antu aka Ghostbuster berkata...

kah! kah! Kah! nak cabar aku publish nama.. buat apa nak bagi tau korang nanti tak bolehlak aku jadi cawan dan meja..

Jentera gerak gempur kena bubar ke.. calon yang tak nak.. pasal budget tak de.. mana taknya requets budget rm250,000 tanta Nazim calon NKP jenteranya ntah kemana.. lepas tu bila dihidupkan semula pasal apa tak datang hoi..

Si mamak ni ada kat patut dia cakap orang Titiwangsa bangsat.. kata dia jam dia dan kereta dia lagi mahal.. projek dia berjuta sekali petik semua ikut..

betul kata bro kat atas ni.. aku nak buat persiapan raya lagi baik

p/s: apa punya bodoh la na trap orang guna taktik tu... kua yang bakar.. dan panaskan isu kaulah declare.. kata berani kerana benar..

Tanpa Nama berkata...

Hari ini kita telah kehilangan seorang lagi Ket Cawangan saudara Lokman Zen. Seorang pendidik,bapa, rakan seperjuangan dan sahabat yang tidak kenal erti permusuhan. Al-Fatihah

Tanpa Nama berkata...

al-fatihah buat abang lokman jasa beliau akan dikenang di titiwangsa. semoga rohnya dicucuri rahmat dibulan mulia ini.



dari komen yang saya baca diatas ada beberapa orang yang tak puas hati dengan tangkap antu ni.
kenapa beliau nak bersembunyi?????


sekarang ternyata yang -tangkap antu- hanyalah tin kosong yang sering berbunyi. mungkin ada yang tangkap antu tak puas hati atau tak dapat apa yang dihajati ataupun dipinggirkan oleh sesetengah individu pemimpin atau pun hanyalah seorang budak suruhan yang dengar orang bercerita. lalu beliau bercerita tentang keburukkan orang lain (fitnah).

tak kira lah siapa yang bakal jadi kp nanti. yang penting kita harus berbakti kepada UMNO memperjuangkan hak kita. sekarang ni kita harus bersatu. kita berpecah akan membawa kemusnakan dalam UMNO.

saya harap titiwangsakini dapat memberi ruang kepada tangkap antu untuk beliau memberi artikel dalam blog ini. kerana beliau tahu banyak cerita di titiwangsa. terima kasih

budak keramat hujung berkata...

hahahahhah penangkap antu -----pengecut, penakut, baling batu sorok tangan. hahahahhahahhhaha.

inilah salah satu perosak bangsa melayu. penghancur umno. aku kenallah siapa kau.

kalau tak salah aku kau ni salah seorang pengintip idham.

nanti boleh belanja aku makan sebab kau dah masyuk kan

KAMPUNG BARU KAMPUNG KU berkata...

singah mai di kampung baru. banyak tempat makan yang menarik

Tangkap Antu aka Ghosbuster berkata...

pandai Keramat hujung... tang pengintip tu betul tapi untuk Idham taklah... tapi kalau untuk UMNO Malaysia amacam.... barulah tin tu penuh berisi dan tak kosong macam bunyi je kuat... sebab dia berisi tak lah bunyi tong! tong! Kelintong! tapi pasal dia berisi dus! dus! hancus! sebab semua rahsia dia tau..

Yang marah kat aku ni.. semuanya dah masyukk.... sebab tak dapat patahkan hujjah.. korang dah lama sangat campur dengan keling pasal tu cakap pusing keliling..

bro direct to the point.. aku tau apa yang aku sampaikan betul.. tu pasal pedih..

Terimalah hakikat bahawa calon kau si Azizul tu corupt dan asyik berlagak je.. betul bro yang kat sini tu kata.. masa PRU12 mana Zuri, Azizul, Suharman sekadar tunggu elaun je tak gunakan.. lepas tu adalak si Fadhil yang ikut calon kata dia pasang poster sini dan sana walhal bebudak Idham yang buat lepas tu claim elaun.. nasib baik ada orang tangkap gambar..

Sudahlah berhentilah meniagakan Pemuda Titiwangsa ni.. jangan jadi macam Zuri yang angkat bakul buat Moto "Kegemilangan Berulang Kembali" sebaliknya menambahkan kemalapan dan kehinaan.. sedarlah.. sedarlah

new village boy berkata...

tolong bro tangkap antu. untuk pengetahuan lu.. poster kat kampung baru siapa yang pasang???? budak idham. tolong lah cerita biar betul sikit. kat jalan raja muda musa siapa yang pasang......... budak idham???? kat pasar minggu siapa yang pasang.... budak idham???? soryy sikit... jentera pilihan raya pun tak de. mana barisan pemuda masa pilihan raya. calon yb seolah-olah dipinggirkan aje.....

budak-budak yang pasang poster pun cuma tolong calon BN. kalau nak harap upah berapa sen sangat dapat untuk beberapa orang kerja. itu pun poster pasang beberapa hari lagi nak pilihanraya. pilihan raya kali ni suram dengan poster dan tak meriah.


itu belum gua cerita semasa pilihan raya yang berkaitan macam-macam hal seperti peruntukkan untuk kenderaan membawa pengundi, subsidi makanan tah kemana, yang berkerja dari pagi sampai kepetang orang yang sama juga (letih bro)tak cukup ANTU / GHOSTBUSTER nak tolong....... mana orang-orang / jentera pihanraya bro... ada idham supply.

TOLONG LAH BRO penangkap antu..... tak tau cerita, jangan cerita bro. gua cakap yang benar ni. tapi kisah ni di sekitar kampung baru. tempat lain gua tak tau cam ner. sabotaj tak taulah pulak berapa banyak.

itu belum sessi ceramah yb masa berkempen. berapa kerat aje yang ikut.

tangkap antu...
TERIMALAH HAKIKAT BAHAWA KATA-KATA AKU INI ADA KEBENARANYA DAN REALITINYA TERNYATA BENAR DAN SAHIH.

MANA IDHAM YANG KAU AGUNG-AGUNGKAN TU BRO. (GUA TAK SEBELAH MANA-MANA PIHAK)


kalau kita kawan dengan KELING(pinjam perkataan tangkap antu) kita faham lah kata-kata keling sebab diaorang dah memang keling.

TAPI KALAU MELAYU (TANGKAP ANTU)DAH CAKAP MACAM KELING BAIK TAK PAYAH CAKAP BRO...... BUAT MALU AJE..

ITULAH KEBENARAN WALAUPUN PAHIT UNTUK DITELAN.

TANGKAP ANTU JANGAN MARAH AAAAA......
INILAH KEBENARAN YANG PEDIH UNTUK DITELAN

Tangkap Antu aka Ghostbuster berkata...

Macammana orang nak datang.. calonya korok dan tak da wibawa..

Belum kira lapisan bodyguard dan P.A (mcm P.A System) belum jadi wakil rakyat orang dah menyampah..

Memanglah.. kat belah kg. baru bukan Idham yang pasang tapi orang aceh.. (yang ni dari cawangan mana lak ye).. Kat Pusat-Pusat mengundi kan FAdil dah tender.. Pasang poster pun cam hampeh.. lebih baik bagi budak-budak brahim pasang takpun budak-budak woluk lagi bagus..

Hai.. pilihanraya pun korang dah praktis panggil pemain import mesyuarat bahagian pun kau nak buat benda yang sama!!!

ITULAH KEBENARANNYA....

p.s. woi ada orang meninggallah kira sambung debat ni lepas dia dikebumikan... haraplah respeklah sikit

Tanpa Nama berkata...

Nama pun 'budak baru'......
Tak kenal lagi permainan Dato' Seri Suleiman......hehehehe....

Tanpa Nama berkata...

Yang calon 'Manja' korang pasang kat Desa Pandan tu cantik sangat ke?
...mengampu tak habis-habis.....

Tanpa Nama berkata...

ni dah merebak pasal pru12 pulak.
Kenapa marah sgt ngan mamak, Ketua Bahagian kita bos besar dia pun mamak(TUN). aku pelik ramai betul org kat titwangsa yg tak sedar diri. sibuk kutuk org bergantung pada pak mentua, kat titwangsa bergantung pada bapak, pastu suruh paklah turun tapi ketua bahagian titiwangsa gila kuasa tak reti2 bagi kat pelapis.
sudahlah bosanlah ngan umno titiwangsa ni byk sampah kaki jilat bersepah sgt.
sibuk kempen anti politik wang tapi bagi zakat RM100 kat perwakilan ...
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrraaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Tanpa Nama berkata...

sah!!!!!!!!!!!!!!!

yang komen-komen sokong azizul ni buta-buta... dia tu nak projek takkan korang tak reti-reti lagi,

Hebat betu lagu nyanyian dia sampai korang leka dan gadai bangsa melayu

memang Patut Tok Leman suruh Pak Lah turun.. sebabnya " Not That I Love Ceaser Less But I Love Rome More / Bukannya Tak Sayang Kat Imam tu (Pak Lah) Tapi Sayang Terhadap UMNO Tu Lebih.."

Cuma Khairi dan kuncu-kuncu sahaja yang suka kat Pak Lah sebab bila Pak Lah takde Khairi Confirm Kalah..

Mana sama mamak Mahathir dengan Mamak korang... mamak mahathir dari kasta brahma dan mamak kau dari Paria!!!

KAH! KAH! KAH!

Tanpa Nama berkata...

sokong azizul buta. sokong boy tuli ikutlah telunjuk patutlah ramai org muda kat Titiwangsa cakap pemuda Titiwagsa bacul tak berani melawan. UMNO semakin tak relevan...

Tanpa Nama berkata...

RM100 Apasal Sikit sangat, dua hari lepas kat Kari Kepala Ikan kat KLCC aku dapat sebelah tangan dari azizul,

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya orang yang cakap bacul tu lah yangtak bertelur, sebab dah kenyang makan duit dan projek dengan azizul, orang macam kau ni ikut PKR bagus sebab boleh main bontot, jangan ingat UMNO senang-senag kau nak bontotkan. penderhaka. UMNO tak relevan untu enkau sebab kau bukan pejuang tapi pencacai pencari makan

Tanpa Nama berkata...

....Korang ni jilat bontot tak habis-habislah...lama sangat dah.....

Tanpa Nama berkata...

apa pulak cerita PKR ni. UMNO sendiri huru-hara , tunggang-langgang sibuk pulak dgn anwar,
fokuskan pada umno titiwangsa yg akan menjadi sistem beraja pemimpin ikut keturunan. Kira macam waris jri hantulah..

Dato' Keramat berkata...

Nampaknya ruangan komen ni semakin panas.Bagus juga ada perbezaan pendapat tapi diharap jgnlah sampai tak bertegur sapa diluar sana.

new village boy berkata...

tangkap antu aka 'keling' ..... penipu besar

cam ner projek pasang poster boleh terlepas kat orang aceh pulak atau anda main serkap jarang saja. bila pulak orang aceh tampal poster kat pasar minggu. kau jangan main cakap aje tanpa ada bukti. salah siapa kalau benar orang aceh yang pasang poster kat kampung baru.

kalau macam tu si fadil ni dah makan duit banyak lah. tak ade apa-apa tindakan ke untuk orang macam nie......

bro kalau nak cakap tu selidik lah dulu kebenaranya. nampak sangat apa yang kau cakap tu tak betul. aku ada masa budak-budak pasang poster kat pasar minggu. cam ner kau boleh kata orang aceh yang pasang. lu ada kat situ ker bro. tak baik menipu bulan puasa ni.


ingatlah raya beberapa hari lagi.
cepat-cepat taubat nanti tak sempat susah diakhirat.

budak keramat hujung berkata...

sudahlah TANGKAP ANTU jangan lah menipu lagi. nanti orang menyampah kat kau nanti. betul ke apa kata budak new village boy tu............

Mat..... dah lah tak yah kau buat cerita karut lagi. nanti orang semakin benci pulak dengan idham yaser. dah la aku sokong dia.

Budak Baru berkata...

Hidup Melayuuuuuu!!!!!!!!!

Hidup Idham...Hidup Norham...Hidup Idham...Hidup Norham...Hidup Idham....Hidup Norham....Hidup Idham....Hidup Norham

Amin...

Semoga perjuangan Idham dan norham berjaya.....

kemut berkata...

Idham + Norham = IdNor (lebih kurang Ignore)

Idham + Esham = IdEs ( tak sedap lak bunyi)

Idham + Nazir = IdZir ( sekali dgr cam kinhzir jee)

Azizul + Esham = Azisham ( best tu nama)

Azizul + Norham = Aziham( best gak)

Azizul + Nazir = Azizir ( buang r macam calon G7 je...heheheh)

jadi undilah calon Exco Pemuda je...dia org kat atas nie menang kalah pun bukan ingatkan kiteeeee

salam...

TEKUN Belajar berkata...

apa laaaaaaaa.....pirahhhhhhhh...

nak nyanyi kat gua pasal pinjaman tekun......gua dah pinjam tekun dah lama dah.

kalau janji kat gua...macamana nak langsaikan hutang tekun tak pe gak..pirahhhhhhhhh....nak tunjuk hebat sangat dia kat tekun kot....


jangan janji kosong la bro kat gua.....boleh jalan laaaaaaa....gua dah bosan dengar janji kosong calon calon nie...

selamat la semua ... lepas nie boleh la janji dapatkan projek juta-juta plak.

skinhead ttwangsa berkata...

HALLOOOO Bro2...lu org komen2 mcm ni
,nampak sangat lu org takda class,cari pendekatan utk pemuda ttwangsa,kutuk org kutuk org tu..hei dey apa hal ni, lu org pemuda patut nya berfikiran positif,takyah la sebok sangat dgn kp2 yg bertanding tu,takda lu org kp pun takleh buat aper tau,aku hairan tengok zuri diam je,apa dah jadi dgn pemuda ttwangsa dia wat tak tau,pastu suruh org dia bertanding kp,sapa org ni,sebelum apa dia buat pa pd pemuda,dia kan stylo mana boleh duduk lepak dgn kita kat kedai kopi,jatuh maruah dia sebagai koporat,pastu ada plak kata pru12 kena sabotaj dgn bahagian ttwangsa..tolong tengok calon tu dulu,sebelum ckp umno bahagian ttwangsa sabotaj titiwangsa..bye

Tanpa Nama berkata...

teruk benar rupanya pemuda UMNO Titiwangsa. Baru pemuda belum yg org tua. sahlah selama ni org umno kuat rasuah, patutlah kalah ngan PAS.

Tanpa Nama berkata...

pale butoh masak asam........

Dato' Keramat berkata...

kepada pemberi komen sila jaga bahasa yg ditulis ruangan ini. diharap jgnlah kita mencarut tak tentu arah disini.

hulubalang titiwangsa berkata...

assalamualaikum saudara-saudara pemuda dalam Titiwangsa..kenapa kamu semua dok sebat diantara satu sama lain..macam mana nak cari pemimpin yang berkualiti sedangkan semau wakil calon atau kempen manager semua tak ada class..bunyi bising lebih tapi kerja tak menjadi..semua nak duit kalau tak ada duit kerja pelahan..yang penting pilihan saudara para perwakilan semua pada hari pemilihan akan datang cari lah PEMIMPIN yang berkualiti dan yang penuh bertanggung jawap..jangan lah terpengaruh dengan dakyah dakyah yang tidak membawa untung..pemimpin itu mesti baik akhlaknya,perwatakannya,kewangan nya dan setiakawan yang sanggup susah senang bersama ketua ketua pemuda cawangan dan dengan pemuda Pemuda yang ada sekarang jangan cakap tak serupa bekin..salam dari saya..Hidup MELAYU..Hidup MELAYU

MATA DUITAN berkata...

memanglah nak duit, calon2 dulu pun dh masyuk takkan bawah nak lopong je. semuanya perlukan duit.
Yg sibuk nak lwn politik wang pun boleh bagi duit raya RM100 sorang pada perwakilan.
masa nilah ahli2 biasa nak merasa serpih2.Dah namanya pun umno mana boleh take politik wang.
HIDUP POLITIK WANG MAAAAAASSYYYUUUUKKKKK!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

UMNO? Pertubuhan apa?
Tanah ni tanah apa? Kita ni Bangsa apa? Keturunan apa? Rumpun apa?

Jawapannya satu - MELAYU

Hanya Melayu boleh menjiwai MELAYU.

Biarlah buruk, biarlah hina, biarlah hodoh, biarlah lemah..

Kalau kita tak mengangkat mertabat MELAYU siapa lagi....

TAK MELAYU HILANG DI DUNIA..
HIDUP BANGSA KU...

...Melayu kan gagah di Nusantara..

Jangan sekadar menyanyi..

hulubalang titiwangsa berkata...

zap zap zap lagi 10 hari Lagi..calon calon dah mula pergi beraya rumah ke rumah ketua ketua pemuda cawangan..cam tu lah pemimpin dia cari kita..kita yang undi dia so renung-renungkan lah MASA DEPAN PERGERAKAN PEMUDA UMNO UMNO BAHAGIAN TITIWANGSA..JADIKAN PEMUDA UMNO AKAN DATANG PEMUDA PALING MANTAP DAN HARUMKAN SEMULA NAMA TITIWANGSA PADA MATA SEMUA AHLI UMNO DI SELURUH MALAYSIA..HIDUP MELAYU..HIDUP MELAYU..HIDUP UMNO TITIWANGSA..HIDUP UMNO TITIWANGSA..OOOOP TERLUPA NAK WISH SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATHIN..

Tanpa Nama berkata...

memang le pi beraya,nak tunjuk dekat dan mudah ddekati.nanti cek tengok lepas mesyuarat bahagian.angkat phone pun tak nak.tak percaya?pengalaman lepas banyak mengajau.tapi semuanya last term KP,nak peneshkan pemilihan seterusnya dah tak boleh.kalau KP ada lg 2 3 terms boleh la perwakilan tunjuk kuasa.PILIHLAH DAN TIMBANGKAN SECARA BIJAKSANA.tengok track records calon-calon.politik warisan ke apa ke,asal bawa kebaikan takde hal.jgn bawa keburukan cam pimpinan tertinggi pusat(tapi dia gandingan anak menantu=tak elok).anak najib,najib,tun abd razak.hishamuddin ,hussein ,onn jaafar.mukhriz,tun mahathir,jazlan,mohamad rahmat.zuhri,dato idris.affendi,zahari.abdullah,ahmad,fahim badawi.megat ??,megat junid.kadar,suleiman ninam.dan ramai lagi.cuba kaji,pemimpin BN=umnomcamicppp+sabahsarawak.dah membesar dlm politik,mestile ikut jejak.sama juge,artis,lawyer,doctor dll.
PKR,PAS,DAP lagi dasyaaat.memang tak kasi can org lain.

HAMBA ALLAH berkata...

UMNO PERTUBUHAN UNTUK MELAYU???
APA PERJUANGAN UMNO??
UMNO UTK MELAYU @ MELAYU UTK UMNO??

NAK TANYA NAK JADI MELAYU KENA JADI AHLI UMNO DULU KE?

KALAU BELUM JADI AHLI UMNO BUKAN MELAYU SEBAB TU UMNO TAKLEH BANTU.

ORG PAS, PKR DLL TU BUKAN ELAYU KE ?

LEBIH BAIK TOLONG MCA, MIC GERAKAN DARI TOLONG BUKAN AHLI UMNO. TAHNIAH UMNO....

Tanpa Nama berkata...

hurey....hurey....hurey.....dah raya! apalah lah yang korang bisingkan dah tentu idham 2 budak mentah lagi orang pangil dia pun Boy.....yang korang nak pertahankan boy sangat ni kenapa apayang berjasa sangat dia kat ttwangsani? cukupla dato leman dah berkuasa selama 22tahun ni nak bagi pulak kat anak dia tahu tak berat nak bawak 2 beb......!korang tahu tak anak dato ni bukan pejuang macam bapak dia biarlah dia belajar dulu sepengal lagi menjadi nkp dan berjuang bebetul bagi orang lain menjadi kp seperti azizul 2 atau kita bagi dato leman jd kp jumpa ustaaz raman backdated tarikh lahir boleeeeeeh.......tanya apol macam ayat dia jeeee....fikir2kan lah.

Tanpa Nama berkata...

AKU PERWAKILAN ZON KG.BARU!...!wahai orang ttwangsa korang tak kesian ke kat man belon? apadah jd degan dia penat2 bawa boy kena tingal...dengar cerita dia bawa nore'sham pulak secara senyap2....ini semua tak puas hati! tp aku pelik betul la calon nkp sorang ni asyik menempekjeee dgn kp dah la kp 2 berat kalau nak jd pemimpin buat la kerja dengan kekuatan sendiri tujuk kat pemuda yang koni ada karisma jd pemimpin bukan cakapje beb...kadang2 aku kesian juga kat calon nkp sorang lg 2(noham) dahlah berjuang dan berkorban untuk parti sikit punya lama aku dengar itupun tak dapat layanan dari pemimpin bahagian CIUM TGAN TOK LEMAN SAMPAI MELELEH AIR LIUR...dah latu kena blok plk nak cari perwakilanpun tak dapat! apala malang nasib dia....kesian aku tengok mamat....tu.apapun dia aku tengok seorang pemimpin yang setia dan berani dan potensi untuk menjadi pemimpin yg layak.aku dengar dia bercakp dan komen banyak perkara yang relevan dan aku sendiri pun tak terfikir.woooi kawan kawan bg la dia peluang.........

Tanpa Nama berkata...

hmm..patut la PAS boleh menang parlimen Titiwangsa nih..sibuk berperang sesama sendiri..Tahniah ler..