Selasa, 12 Ogos 2008

Datuk Seri Dr. Suleiman - Bakal Menang Bergaya

Tinggal 14 Cawangan lagi bersidang dan sehingga hari ini Datuk Seri Dr. Suleiman mendapat pencalonan penuh. Mengikut sistem kuota bagi pencalonan Ketua Bahagian sekurang-kurangnya 20% dari 87 Cawangan = 17 Cawangan bagi melayakan sesorang bertanding jawatan tersebut.

Kalau orang yang tak kenal Titiwangsa mereka akan berkata ini kerana Datuk Seri Dr. Suleiman hebat mencatur politik. Sebaliknya bagi saya dia adalah pejuang tulen dalam menengakkan kedaulatan Melayu dan Islam. (Buktinya Pada Video Klip Kat Bawah Ni)

Saya bangga mempunyai pemimpin sedemikian.

Salam Perjuangan Demi Bangsa Untuk Bangsa

video

7 ulasan:

Anak Melayu77 berkata...

ini lah yang dikatakan ucapan seorang pejuang bangsa yang tak mudah goyah dan sentiasa memperjuangkan nasib orang melayu........ TAK MACAM YANG LAIN-LAIN...!!!

Tanpa Nama berkata...

Bahagian-Bahagian Kat Wilayah Patut Cadang Tok Leman bertanding Naib Presiden UMNO

aileb berkata...

ambil iktibar dari kata-kata Ketua Titiwangsa. kita harus memperkasakan melayu, jangan biarkan kita tunduk kepada tuntutan bangsa asing.

Tanpa Nama berkata...

Memang hebat atau titiwangsa dah takde pemimpin yg lain yg berani dan reti memimpin.

Tanpa Nama berkata...

sapalah yg dapat gantikan beliau dalam umno titiwangsa,
paklah taknak beliau tapi umno titiwangsa masih sayangkannya. tapi umno titiwangsa dah tak sehebat dulu......

Tanpa Nama berkata...

Sdra saya nak tenggoklah kehebatan atau jasa-jasa calon-calon yang bertanding kat Titiwangsa ni. Harap sesiapa dapat bag input la..

Tangga Cina berkata...

what a YES BOS......